America here I come

een nieuw berichtje

Oeps weer een hele tijd dat ik een berichtje heb geschreven. Op dit moment ben ik op het vliegveld in Orlando aan het wachten op het vliegtuig terug naar dc. Ik ben namelijk samen met mijn hostfamilie naar disneyworld geweest. Tien dagen in the happiest place on earth. Wat was het leuk en wat hebben we veel gedaan. Allerlei verschillende parken gezien en wat is het geweldig om Ashton en Anneke zo te zien genieten. We hebben veel disneyfiguren ontmoet en Anneke vond het helemaal geweldig.

Afgelopen maanden heb ik verschillende dingen gedaan. Papa en mama zijn bij me op bezoek geweest. Super fijn om e weer te zien! We zijn een weekend naar de Niagara falls geweest. Super mooi die watervallen en ook daar hebben we veel gedaan. Een boottocht naar de falls en we hebben zelfs onder de watervallen gelopen. Wat hebben we veel gelachen!

Verder hebben pap en mam gezien wat ik door de weeks doe, zijn we naar een baseball en een icehockey game geweest, hebben we Baltimore bezocht en zijn we een aantal dagen naar Washtington dc geweest. Ook zijn we met de kids naar de dierentuin geweest. Ik vond het erg fijn om mijn ouders te laten zien wat ik hier allemaal doe, zodat ze weten waar ik overpraat en natuurlijk om ze weer even te zien.

Na een super week was het tijd om afscheid van ze te nemen. Toch stiekem wel een beetje lastig, maar ik zie ze volgend jaar weer. Twee dagen daarna was het tijd om afscheid te nemen van Teresa, dus het was een vreemde week met veel leuke en minder leuke momenten. De nieuwe au pair in Teresa’s familie is ook erg leuk dus dat is wel erg fijnJ Ik ben al veel met haar dingen gaan doen en ook hebben we vaak playdates. Ook zijn er een aantal andere nieuwe au pairs in Clarksburg.

Het weekend erna zijn we naar het strand geweest. Ghislaine was gezellig met ons mij. Het weekend dat wij er waren was er een storm. Dus we hebben veel binnen gezeten, geshopt en gezellig gekletst.

Verder heb ik mijn 23e verjaardag gevierd. Het beste cadeau was toch wel het berichtje van familie en vrienden uit Nederland. Wat heb ik gehuild!:p maar super lief van iedereen!

Ook ben ik nog een dagje naar NYC geweest met Martin ( de vriend van Teresa). Super gezellig, maar wat missen we Teresa toch!:( maar dat hoort erbij. Je leert zoveel nieuwe mensen kennen, maar je moet ook weer afscheid van ze nemen.

Ook was het Halloween! Wij hebben halloween in disney gevierd. Ook ben ik naar een haunted hayride en een haunted walk geweest. Erg grappig om te zien!

Verder weten een aantal het al, maar ik heb een groot besluit genomen. Omdat ik het hier zo ontzettend naar mijn zin heb en omdat ik nog zoveel meer wil zien heb ik besloten om een half jaar langer te blijven. Ik wil graag vrijwilligerswerk gaan doen op de school van Anneke en ik ga contact opnemen met de nederlandse school in Bethesda om daar vrijwilligerswerk te doen. Dit betekent dat ik niet in maart 2016 terug zal komen, maar in oktober 2016. Dus wie er nog graag naar Amerika wil komen of er toevallig al heen gaan, laat maar weten waar je bent!:)

Heel veel kusjes!! SImone

Reacties

Reacties

papa & mama

Wij hebben genoten, wij zien jou genieten en komen in 2016 zeker nog een keer genieten. Trots op jou en gunnen jou deze geweldige tijd met familie Jacobs en in Amerika. XXX

Jesper

wat leuk om van je te horen ! En wat missen we je ik ben inmiddels wel al over het nieuws heen gekomen .

Nog veel plezier daar en tot het volgende Skype gesprek

Talitha

Leuk om te lezen!
Ik kom zeker langs??

Talitha

Die vraagtekens waren eigenlijk hartjes

Loes

Hi Siem,

Ik ben nog niet over het nieuws heen ;) Ik mis je enorm veel. maar hoe leuk vind ik het om je verhaal te lezen en je foto's te zien. Je geniet en dit is je ding. Ga dus vooral door.

Ik spreek je snel.
Liefs,

Loes Ohana.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!