America here I come

two months already

Tijd voor een nieuw verhaaltje! Voor ik begin met schrijven van mijn nieuwe blog moet ik even goed nadenken wat ik ook alweer allemaal heb gedaan! De tijd gaat zo snel dat ik eigenlijk iedere dag op zou moeten schrijven wat ik doe, maar dat vind ik toch wel een beetje teveel werk :p Mijn vorige blog schreef ik ongeveer een maand geleden, dus ik pak mijn agenda erbij en kijk even wat ik allemaal heb gedaan!

Ik zit hier nu alweer ruim twee maanden en heb het nog steeds enorm naar mijn zin. Ik blijf nieuwe dingen zien en leer steeds meer over de Amerikaanse cultuur. Wanneer ik aan het rijden ben, ben ik nog steeds verbaasd dat ik Amerikaanse nummerborden zie, in plaats van Nederlandse. Het weer is hier al erg warm. Het is rond de 25 graden dus dat is prima! Vanaf dit weekend gaat het zwembad aan het einde van de straat open, dus kunnen we lekker gaan zwemmen met de kids!

Maar nu over mijn belevenissen afgelopen maand. Door de weeks heb ik lekker gewerkt. Veel playdates met Teresa en Selene. Iedere donderdagochtend eten Teresa en ik ontbijt samen, terwijl de kinderen lekker spelen met elkaar. Ook hebben we een ochtend watergames gedaan met de jongens, erg leuk! Ashtons favoriete bezigheid op dit moment is bellen blazen. Dus iedere dag blaas ik me de longen uit mijn lijf:P maar hij vindt het super leuk dus ik doe het met plezier! Ook gaan we iedere dag een stuk wandelen.

In de afgelopen maand heb ik ook twee clustermeetings gehad. Dit zijn meetings met andere au pairs uit de buurt. Tijdens de eerste clustermeeting zijn we naar een karaokebar geweest. Mijn hostmom Maren, Sophie en Teresa gingen gezellig mee. De meeting was om tien uur afgelopen, maar wij bleven met zijn vieren iets langer hangen, lees 3 uur langer. Toen de bar was gesloten gingen we naar de parkeergarage, maar helaas deze was ook dichtL Dus even iemand gebeld en gelukkig kwamen ze de garage openen en konden we naar huis. Het was een super gezellige avond! Mijn tweede clustermeeting was afgelopen woensdag en mijn hostmom ging weer gezellig mee! We hadden een tour met de boot en dit was erg leuk! De tocht was echter wat kort, maar je had mooi uitzicht over Washington dc.

Tja wat heb ik verder nog gedaan… Ik ben een dag met Teresa en Maarten naar het strand geweest. In het begin was het wat bewolkt, maar toen de zon doorkwam was het erg warm! Het was een super dagje strand. Helaas toen we thuis kwamen merkte ik al snel dat ik enorm verbrand was. Dus die nacht had ik erg weinig geslapen en de dag erna was het nog erger! Dus die zondag hebben teresa en ik helemaal niks gedaan. Alleen maar op de bank gelegen en films gekeken, ook een keer lekker!

Vorig weekend heb ik geholpen op relay for life. Maren en een vriend hebben heel de dag en nacht rondjes geholpen en geld ingezameld. Samen met de kids en Teresa hebben we appels en lipbalsem verkocht. Helaas begon het erg hard te regenen en onweren, dus moesten we snel gaan schuilen in de auto. Daarna zijn Teresa en ik lekker sushi gaan eten en hebben we een film gekeken. Op zondag zijn we wezen schaatsen. Erg leuk, maar wat deden mijn voeten pijn! Daarna zijn we nog naar de cheesecake factory geweest.

Gisteren zijn we naar Georgetown geweest. Misschien ken je dat wel van het programma Georgetown cupcakes. Het is echt een hele mooie buurt met veel leuke winkels. Natuurlijk wilden wij een cupcake, maar de rij was zo lang dat we geen zin hadden om zo lang te wachten. Dus hebben we lekker wat rondgelopen en daarna zijn we naar huis gegaan. Vandaag zijn we wezen ontbijten en daarna ben ik naar het zwembad geweest! Was echt super chill, dus hier ga ik heel vaak heen!

Waarschijnlijk ben ik een hoop vergeten, maar misschien schrijf ik daar volgende keer wel weer over! Hoop dat het weer bij jullie ook al wat beter wordt!:D

Xoxo Simone

Reacties

Reacties

Oom John

Hello Simone,

Leuk om weer van je te lezen. Mooie verhalen en goed om te vernemen dat de tijd voorbij vliegt! Is een teken dat je het leuk hebt en dat kan ik ook terugzien in jouw verhaal.

Tante Miriam en ik hebben tijdens onze rondreis in de USA, bij ons verblijf in Washington een hotel gehad in Georgetown. Ik weet helaas niet meer hoe dat hotel heette en/of het nog bestaat.

Demi en Loïs lezen sommige berichtjes van jou op Instagram, maar ik ben te oud voor Instagram (zeggen ze).

Nog heel veel plezier in The States en groetjes van tante Miriam, Demi, Loïs en mij

petra

Hallo dochter,

ondanks vele appjes, berichtjes en skype toch weer leuk je verhaal te lezen en de foto's te zien (kan er nu wat langer naar kijken dan via snap chat).
Ondanks dat wij je natuurlijk missen, vliegt de tijd. Alweer 2 maanden bij familie Jacobs.
We lezen en zien je genieten van je in tijd in Amerika. En wat doet het goed dat jij in zo'n fijne familie terecht bent gekomen.
Dat maakt het gemis wat minder en we realiseren dat je met een hele ervaring rijker terug komt.
En wat hebben pap en ik veel zin om over enkele maanden ook van dat stukje te mogen komen genieten.
Ben heel benieuwd hoe je leventje in het echie er uit ziet.
Bij ons gaat alles zijn gangetje, het weer is niet zo heel geweldig.
Dus een foto met net zo'n strakke blauwe lucht als bij jou zit er niet in.

Heel veel groetjes en kusjes from the Sailmountain xxx

ps. verrassingspakket volgt ;).

Debby Gijsbers

Hey Simoontje!
Leuk om dit alles zo te lezen en te zien!
Fijn dat je geniet!
Je straalt op elke foto!
Leuk om met de kids zo op de hoogte te blijven.
Ze weten uit ervaring hoe leuk het is met jou in de buurt!

Hou ons op de hoogte en tot app!
Groetjes Debby!
Kus van de kids!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!