America here I come

6 months!!!

Hallo Allemaal,

Hier een nieuw verhaaltje want ik ben hier alweer 6 maanden! De tijd gaat zo ongelofelijk snel en ik heb het hier zo goed naar mijn zin:) Het is een hele tijd gegeleden ( 3 maanden ofzo, sorry!) dat ik een berichtje heb getypt. Ik heb zoveel gedaan deze afgelopen maanden, dat ik waarschijnlijk een hoop ga vergeten.

Het werken gaat iedere week gewoon lekker door. Het weer is nog steeds super (lees nog steeds boven de 25 graden iedere dag). De scholen zijn weer begonnen dus Anneke gaat 5 dagen in de week naar school en Ashton twee ochtenden. Verder gaan ze beide een keer in de week naar de zwemles en Anneke heeft girlscout. Vanaf het nieuwe schooljaar komen de meiden van de girlscouts om de twee weken bij ons in huis voor hun meeting. Ashton en ik gaan dan lekker naar de gym, want 12 meiden in huis is toch wel wat veel voor ons:p Verder gaan we nog lekker veel op pad.

Wat heb ik veel leuke weekenden gehad! zo ben ik een weekend met het gezin gaan kamperen. Nouja kamperen... We sliepen in een huisje met stapelbedden dus het was niet echt kamperen. Het huisje was op een berg met super veel bomen en er was echt helemaal niks om ons heen. Zo rustig!! We waren daar met een deel van Maren's familie. We hebben lekker gegeten en gerelaxed. Ook heb ik met een aantal geweren geschoten op een doel. Super gaaf om te doen:)

Daarna stond er iets heel leuks op te planning. Loes kwam namelijk mij opzoeken! Zo fijn om haar weer te zien! We hadden afgesproken in nyc, dus na even zoeken hadden we elkaar eindelijk gevonden. Wat waren we blij en wat was het leuk!! Verder hebben we in NYC vooral de toeristische dingen gedaan. Ook zijn we naar een broadway musical geweest: The phantom of the opere. Het was zo gaaf! Op de zondag, na bijna de bus gemist te hebben, zijn we naar clarksburg gegaan. Ik moest maandag t/m donderdag gewoon werken dus we hebben veel met de kids gedaan. Ook zijn we in dc naar de dierentuin geweest. De kids vonden het super! Op vrijdag stond een tripje op de planning. We gingen voor een weekje lekker naar miami beach, everglades en key west. Wat was het gaaf! Eerst waren we twee dagen in miami beach. Hier hebben we lekker aan het strand gelegen, rondgelopen en 's avonds lekker gegeten. Daarna zijn we naar de everglades gereden. Helaas was het die dag niet zo'n mooi weer. We zijn met een airboat door de everglades gevaren en hebben een aantal alligators gezien. Ook hebben we er eentje vast mogen houden. Daarna hebben we nog wat rondgereden en nog meer alligators gezien. Het was super om daar rond te rijden alleen wat waren er veel muggen! Daarna zijn we verder gereden richting key west. We hebben in key largo 2 nachten geslapen op een bootje. Wat was het mooi daar! We mochten daar de snorkelspullen lenen en de kayaks. De mensen waren er super vriendlijk. Na twee dagen zijn we verder gereden en kwamen we aan in key west. Hier hebben we veel dingen bezichtigd en 's avonds lekker gegeten en drankjes gedronken. Toen dit erop zat zijn we terug naar miami gereden en hebben we ons laatste avondje in het hotel doorgebracht. De volgende dag vloog ik terug naar dc en loes vloog terug naar NL. Vervelend om weer afscheid te moeten nemen maar super dat Loes me is op komen zoeken.

Een half uur van clarksburg vandaan zijn de great falls. Dit zijn watervallen en het is er echt super mooi! Hier ben ik een aantal keer gaan hiken met vrienden en ook ben ik hier nu een aantal keer met Ashton geweest. Zeker een aanrader als je ooit naar washington dc gaat!

Verder ben ik in de weekenden een aantal keren naar dc geweest en heb ik weer een aantal clustermeetings gehad. Ook heb ik de afgelopen maanden weer veel films mogen zien in de bioscoop. Het blijft raar dat je hier naast popcorn en snoep gewoon een hele maaltijd kunt kopen wanneer je naar de film gaat. De afgelopen maanden ben ik ook een aantal keer opstap geweest in dc. Veel anders dan in Nederland, maar ook erg leuk. Een avond ben ik samen met Ghislaine naar clarendon geweest. Het was Ghislaines birthday, we hebben gezellig gekletst en drankjes gedronken.

Twee weken geleden ben ik met het gezin naar het strand geweest vlakbij Ocean City. Het weer was nog steeds super, dus we hebben lekker op het strand en aan het zwembad gelegen. We hadden een appartement met uitzicht op de zee, super mooi! Ook zijn we een avond naar Ocean city geweest. Een avond zijn we wezen uiteten en heb ik voor het eerst crablegs gegeten. Ik vond het erg lekker! Op dinsdag zijn we weer terug naar huis gereden.

Afgelopen weekend heb ik rustig aan gedaan. Op zaterdag ben ik met Kelly, een andere nederlandse au pair, naar spirits of America geweest. Dit ging over de geschiedenis van het amerikaanse leger. Verder had ik op zondag een clustermeeting en heb ik lekker netflix gekregen.

Als ik dit zo terug lees snap ik wel dat de tijd zo snel gaat! Ik doe zoveel leuke dingen:)

Morgen is ook een erg speciale dag, want papa en mama komen me opzoeken! JEEEEJ!! Ik heb onwijs veel zin om ze hier alles te laten zien en zaterdag gaan we naar de niagara falls. Teresa gaat ook gezellig mee:) Volgende week is haar laatste weekje hier:(

Zo dat was het weer! Ik zal proberen om mijn volgende blog wat sneller te schrijven:)

xoxo Simone

Reacties

Reacties

jesper

Wat een leuk verhaal ! Veel plezier met tante Petra en ome Pieter doe ze maar de groetjes . We moeten snel een keer Skype . Ik mis je zo erg , maar ik hoop nog dat ik met papa en mama en talitha Je kan komen opzoeken ???? Maar dat weten ze nog niet .

Nog veel plezier
Groetjes jesper ????

jesper

Die vraag tekens zijn bij mij smileys en hartjes

Jesper

Mark, Mirjam, Bram, Teun & Gijs

He Simone,
Wat heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Hadden wij dit vroeger ook maar gedaan :-)). Genieten dus. Jullie pa en ma hebben er ook heel veel zin in (en wrs Martijn ook haha). Veel plezier volgende week! Wij zitten na een heerlijke vakantie in Spanje weer in het normale ritme. De school is weer begonnen. Ook fijn. Nou doei!
Veel groetjes van je neefjes Bram, Teun en Gijs

Pieter en Petra.

Roze koeken check, speculaas(kruiden) check, pepernoten check, pepernoten met chocola check, milka chocola check, liefs en knuffels uit Holland check enz. Wij zijn er klaar voor, America here we come ????.
Tot morgen ????.

Pieter en Petra.

Ook van ons zijn de vraagtekens smileys en hartjes ;).

Loes

Ohhhh siemmmm.
Wat was het leuk met jou en mis je nu alweer!!!
De tijd gaat niet snel :( maar wat gun ik jou dit avontuur.
Ik mis je

Have fun met ome Pieter en tante Petra :)

Claudia

Hé Simone,
Zo goed om te lezen dat je het super naar je zin hebt!!!
Heel veel plezier de komende week met jullie pap en mam!!
Veel liefs!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!